Blogger news

04 December, 2012

0 (Gambar) Gadis-gadis payung yang seksi hangat litar!

Kehadiran 'gadis payung', 'gadis litar' atau 'Umbrella Girls' di litar lumba motorsikal menjadi satu kewajipan malah saat yang ditungggu-tunggu oleh peminat sukan jenis ini.

Seperti biasa, 'gadis payung' ini akan mengenakan pakaian rasmi mereka yang amat seksi ala-ala model dengan gaya yang menggoda di litar lumba yang panas.

Kehadiran Umbrella Girl, Paddock Girl atau Gadis Payung dalam ajang balap motor juga merupakan bagian yang sangat ditunggu di arena balap selain para pengendara motor yang bakal beraksi di lintasan.

Umbrella Girl berpakaian sexy seperti layaknya model dengan pakaian serba minim dengan pose menggoda. Berikut koleksi foto umbrella girls atau gadis di Grand Prix Czech di Brno.

Berikut adalah koleksi 'gadis payung' atau 'Umbrella girls' di Grand Prix Cech
paddock girls czech motogp brno 12 280812paddock girls czech motogp brno 15 280812paddock girls czech motogp brno 02 280812paddock girls czech motogp brno 01 280812 paddock girls czech motogp brno 13 280812
paddock girls czech motogp brno 06 280812
paddock girls czech motogp brno 10 280812paddock girls czech motogp brno 16 280812

03 October, 2012

0 (Gambar) Hotdog enak kegemaran wanita berbentuk kemaluan lelaki di Jepun


Jepun adalah negara yang penuh dengan inovasi, banyak teknologi canggih di hasilkan dari negeri Sakura ini. 

Rupanya inovasi tersebut bukan hanya pada teknologi mereka saja, dalam berbagai hal mereka banyak melakukan inovasi dengan pelbagai macam tujuan. 

Salah satu daripada inovasi tersebut adalah dalam meningkatkan minat beli terhadap sebuah produk tidak jarang mereka membuat produk dengan model yang boleh di bilang gila, contohnya adalah model Hotdog zakar ini. Terbukti inovasi bentuk hotdog ini mampu menaikkan perolehan jualan hotdog ini.
Rata-rata pelanggan hotdog inipun rata-rata adalah perempuan, mungkin kerana bentuknya adalah serupa barang kesukaan mereka.




Gilalah! sosej pun 'lucah' jugak...

Di Malaysia pun ada juga, tapi perasa coklat..boleh meletup dalam mulut anda...perisa coklat lagi. Try la rasa di SINI

Makan coklat ini juga anda boleh dapat Dell Inspiron 14R, iPad Wi-Fi, Nikon 1 J1, Playstation Vita dan banyak lagi!

Jom makan coklat Choclairs ini!

Enjoy sweet caramel chocolaty explosions with the Choclairs #StackABoom game. Challenge your friends and win cool prizes!

0 Pasangan lakukan hubungan seks tanpa segan di dalam kelas

Apa nak jadi sekarang ni, macam mana boleh dua ekor binatang tak malu ni boleh masuk ke kelas? Takkan la tak tutup pintu, hishh! 

Memang memalukan betul!

Kami rasa, dua ekor binatang tak tahu malu ini mahu mengikuti kelas biologi, mengetahui lebih banyak hal-hal jasad tubuh...apa kata anda?

p/s: Manusia diciptakan dengan sebaik-baik kejadian dimana diberikan akal untuk berfikir manakala haiwan tak reti berfikir, namun dizaman milinium yang serba canggih ni… ramai pulak manusia yang tanpa segan silu tega berkelakuan sumbang dikhalayak ramai.

Sumber: Bestoneoffour

0 Khinzir makan tuannya sendiri

OREGON (Amerika Syarikat) : Satu siasatan dilancarkan selepas seorang petani dipercayai mati dimakan oleh babi peliharaannya.

Terry Garner, 69, tidak pulang selepas memberi makan haiwan yang kelaparan itu di ladangnya di Oregon.

Seorang anggota keluarga kemudian menemui cebisan anggota tubuh dan giginya selepas babi itu memakan sebahagian besar mayat petani terbabit.

Pendakwa raya, Paul Frasier berkata, berat sebahagian babi itu melebihi 318 kilogram.

Siasatan dilancarkan untuk memastikan kematian Garner kerana laporan patologi tidak lengkap.

Frasier memberitahu akhbar The Register-Guard: “Apa yang kami tahu, ia kemalangan ngeri. Tetapi kami perlu melihat pada semua kemungkinan.” Adik petani itu, Michael, berkata, Garner pernah dibaham seekor babi betina yang besar selepas dia terpijak seekor anak binatang itu. - Agensi

0 Ani Mayuni kongsi kisah goyang dangdut dalam Istana


“Mungkin ramai yang beranggapan kalau masauk istana ni kena jaga protokol dan sebagainya tapi bagi Ani yang menyanyikan lagu dangdut ni harus bergoyang untuk menghiburkan mereka. Ani pun ada juga rasa serba salah. Tapi itu kehendak mereka.
Itulah kata-kata Ani Mayuni yang kami temui di Taiping baru-baru ini. Untuk makluman Ani Mayuni adalah merupakan seorang penyanyi dangdut yang masih lagi aktif membuat persembahan termaksud di Istana Di Raja. .
“Bila dapat masuk Istana tu memang rasa teruja juga sebab dapat membuat persembahan di sana dan dapat tidur di dalam kawasan Istana. Ani bersyukur dengan apa yang ada walaupun ramai yang menghentam irama dangdut ni sebagai kelas bawahan tapi ada juga rezekinya disitu dan Alhamdulillah.”
Ujar Ani Mayuni lagi kebanyakkan persembahan yang diterimanya di Istana datangnya dari persembahan dari kalangan kerabat di Raja. Katanya “Sebab tu rasa sayang untuk Ani ubah konsep selain dangdut ni sebab orang dah kenal Ani dengan irama sebegini. Kalau nk cari konsep pun akan cari yang macam catchy sikit la kan. Kita pun tak tahu apa selera pendengar sebab bagi kita dah cukup baik tapi pada pendengar tidak semestinya. Kalau macam dulu pendengar kena ikut selera penyanyi, tapi sekarang dah berubah dimana penyanyi kena ikut selera pendengar pula.”

Ani Mayuni
Ditanya tidakkah terfikir untuk muncul dengan album baru pada masa akan datang memandangkan beliau sudah lama tidak ada Album baru, ini jawapnya. “Teringin tu memang teringin jugalah untuk muncul dengan lagu-lagu baru lagipun sebab kenapa Ani jarang muncul di media pun disebabkan tiada lagu-lagu baru. Takkan setiap kali persembahan nak nyanyi lagu yang sama je kan. Nanti orang pun akan naik bosan juga.”
Beliau juga turut menjelaskan yang dirinya tidak terasa dengan saingan yang diberikan artis-artis baru yang kini muncul terlalu ramai. Jelasnya “Ani tidak terasa sangat dengan kemunculan dan juga saingan dari artis baru ni sebab sekarang tak ramai artis baru yang berani keluar dengan irama dangdut.”

Ani Mayuni
Ani Mayuni

Sumber: Buahmulut.com

0 Ayu Raudhah diuji supaya 'bogelkan' kembali kepalanya

PETALING JAYA: Pelakon Ayu Raudhah pernah diuji apabila hatinya terdetik untuk kembali ke imej lamanya apabila melihat ramai wanita tidak bertudung bergaya dengan fesyen rambut masing-masing.

Bagaimanapun kata Ayu, 27, perasaan itu terus dibuang jauh selepas memikirkan penghijrahannya yang mula bertudung pada Ramadan lalu adalah kerana mengikut tuntutan Allah.

"Biasalah, mungkin ini satu ujian Allah untuk melihat sejauh mana kekuatan iman seseorang. Saya mengaku, sejak bertudung, hati saya pernah terdetik untuk membukanya apabila melihat wanita-wanita di luar sana tampil dengan pelbagai gaya rambut.

"Bagaimanapun syukurlah ketika perasaan tidak baik itu datang, saya dapat menolaknya. Saya berkata kepada diri saya sendiri semua gaya rambut yang saya lihat itu sudah pernah saya gayakan dulu. Sekarang saya perlu menjadi wanita muslimah yang ingin menuju ke jalan Allah," katanya.

Tambah Ayu lagi, perubahannya menutup aurat juga adalah salah satu cara untuk menjaga nama baik suaminya, Mohd Zaquan Adha Abdul Radzak sebagai ketua rumah tangga.

Sementara itu, bercerita mengenai imej barunya itu, Ayu bersyukur kerana dia semakin selesa tampil sedemikian walaupun terpaksa melalui rasa panas dan menganggap perkara itu adalah satu ujian yang harus ditempuhinya.

"Saya percaya, mana-mana wanita yang mula bertudung akan mengalami perasaan yang lebih kurang sama seperti saya. Namun, apabila niat kita untuk ke arah kebaikan, kita akan lebih selesa.

"Malah saya semakin seronok ketika ini apabila dapat membuat eksperimen gaya tudung yang sesuai dengan wajah saya.

"Lebih senang lagi apabila kita tidak perlu berfikir tentang masalah 'bad hair day' seperti yang dilalui sebelum bertudung," selorohnya.

mStar

0 (Video) Tarian ghairah Izara Aishah

Kami dapat lihat beberapa blog sibuk mengemaskinikan blog masing-masing dengan memuatnaik video Izara Aisyah yang dikatakan amat seksi ketiak menarikan tarian tango ketika masih menuntut.

NescafeAis mengambil inisiatif memuatnaik semula video tersebut setelah ianya disekat.

Tak tahulah berapa lama pula ianya akan bertahan...hehehe

Video berdurasi 7.43 minit ini menyaksikan 6 orang wanita termasuk Izara Aishah yang berpakaian seksi berwarna hitam. Izara Aisyah Heroin drama “Vanilla Coklat” ini boleh dilihat memakai corset dan skirt pendek bersama stokin yang agak seksi dengan tarian yang dipersembahkan agak mengghairahkan.
Sumber: Pilihan-anda

About

 

Anak-Anak Jati Pulau Pinang Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates