Blogger news

16 July, 2012

0 Kejam! Wanita dinoda, dibunuh dan dicampak

Sekadar Hiasan
KUALA LUMPUR – Siasatan polis berhubung pembunuhan seorang wanita yang mayatnya ditemui dengan seluar terlondeh berhampiran pagar sebuah stor menyimpan besi di Kawasan Perindustrian Sungai Dua, Rawang, 5 Julai lalu mendapati dia telah dirogol oleh empat lelaki sebelum dibunuh dan dicampak.

Sumber memberitahu, cara pembunuhan kejam terhadap E. Valley, 25, itu diketahui polis selepas pihak berkuasa itu menahan seorang lelaki berusia 21 tahun yang turut terlibat merogol mangsa yang sedang hamil anak lelaki berusia lima bulan ketika itu.

Katanya, selepas merogol, suspek telah menjerut leher wanita itu menggunakan tali pinggang milik mangsa sebelum mayatnya dibuang dalam keadaan memalukan di dalam semak dekat kilang berkenaan.




“Suspek ditahan di sekitar kawasan Rawang pada pukul 5 petang sehari selepas kejadian hasil daripada petunjuk yang kita perolehi ketika memeriksa tempat penemuan mayat.

“Soal siasat mendapati suspek bersama tiga lagi rakannya bergelar Boy, Jahat dan Botak bertindak merogol mangsa sebelum membunuhnya. Susulan itu, kita kemudian menahan pula Jahat, 34, pada pukul 12 tengah hari Khamis lalu,” katanya kepada Kosmo! semalam.

Sumber : Kosmo

0 comments:

Post a Comment

About

 

Anak-Anak Jati Pulau Pinang Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates