Blogger news

01 July, 2012

1 Pelakon Wati diajak ke ranjang sebagai syarat jadi pelakon


PELAKON baru, Shakilawati Khoriri mengakui hampir menjadi mangsa nafsu serakah seorang pengarah lelaki selepas diumpan hadir ke sesi uji bakat untuk tawaran berlakon sebuah drama terbaru.

Menceritakan detik cemas itu, katanya, dia datang ke pejabat pengarah itu untuk mencuba nasib sebagai pelakon selepas diajak hadir menyertai sesi uji bakat yang kononnya dijalankan produksi itu.

“Ketika sesi ‘uji bakat’, saya diminta melakonkan beberapa aksi secara spontan, termasuk babak dirogol.

“Ketika melakonkan babak itu, saya tidak fikir bukan-bukan kerana percaya itu adalah cabaran untuk menjadi pelakon.

“Namun, walaupun saya menurut kehendaknya, dia masih tidak berpuas hati sebelum memaklumkan saya tidak berjaya untuk uji bakat itu,” katanya.

Dia yang lebih dikenali sebagai Shakilla Khoriri hairan dengan situasi itu lalu melontarkan pertanyaan pada pengarah berkenaan.


Akhirnya niat sebenar pengarah itu terbongkar apabila dia secara terus-terang mengajaknya ke ranjang sebagai syarat mendapat tawaran berlakon.

“Saya kecewa mengapa situasi ini terus berlaku pada artis wanita yang ingin bekerja dengan jujur. Saya percaya ramai artis wanita lain pernah melalui situasi sama seperti saya,” katanya yang segera menolak syarat pengarah hidung belang itu.

Sumber : Hmetro

1 comments:

  1. Dah awok tu pakai baju x cukup kain..iman setinggi gunung pun pasti runtuh..sendri jadi umpan..sendiri jadi mangsa la..alahai~ Apela kebodohnye artis² skang..

    ReplyDelete

About

 

Anak-Anak Jati Pulau Pinang Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates